0 ريال 0

بهبود بی تردید

بهبود بی تردید

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

ترویج و به‏کارگیری مهندسی ارزش و بهره‏مندی از مزایای آن در شرایطی که پروژه‏های بسیاری در کشور ما در حال تعریف و اجرا هستند، بسیار ضروری به‏نظر می‏رسد. این کتاب به‏منظور ارائه مرجعی مطمئن و نسبتاً کامل برای یادگیری مهندسی ارزش و به‏کارگیری آن در عمل، تألیف شده است و می‏تواند به‏عنوان منبعی قابل اطمینان و مفید برای سمینارها، کارگاه‏های آموزشی و نیز دست‏اندرکاران پروژه‏ها، مورد استفاده قرار گیرد. تمام هزینه‏ها برای تأمین کارکردها است. مهندسی ارزش، سیستمی است برای به‏کارگیری در مواقعی که به نتایجی بهتر از شرایط عادی نیاز داریم.

 

 Lawrence D. Miles/ مبدع مهندسی ارزش/ به نقل لز وب‏سایت لری مایلز

 

مهندسی ارزش، تلاشی است سازمان‏یافته که کارکردهای کالاها و خدمات را تحلیل می‏کند. در این تلاش، راه و روش‏هایی جستجو می‏شوند که بتوانند کارکردهای ضروری و ویژگی‏های مورد نیاز محصول را همراه با سودآوری تولید آن تأمین کنند.

 

 

J. Jerry Kaufman/ رئیس سابق انجمن بین‏المللی مهندسین ارزش آمریکا/ به نقل از کتاب مدیریت ارزش

 

به ‏عنوان کسی که حرفه‏اش مهندسی ارزش است و به این متدولوژی اعتقاد راسخ دارد، این کتاب را ساده و روان می‏دانم. کتاب متدولوژی توصیه شده انجمن بین‏المللی مهندسین ارزش را دنبال کرده و مثال‏هایی را برای درک آسان آن آورده است. این کتاب را به آنها که به یادگیری متدولوژی مهندسی ارزش علاقه دارند و می‏خواهند با رویکرد اجرایی آن در یک کارگاه واقعی آشنا شوند، توصیه می‏کنم.

مهندس مسعود رهگذر، CVS/ نقل از یادداشت وی برای چاپ سوم کتاب

مهندسی ارزش، فرایندی قدرتمند، انعطاف‏پذیر و خلاق برای حل مسأله است. مهندسی ارزش می‏تواند برای مسأله‏های دشوار و پیچیده، راه‏حل‏های ساده و ممکن ارائه دهد و همه زیبایی‏اش به سادگی و قدرتمندی آن است. ایران تازه شروع به استفاده از مهندسی ارزش کرده و مزیت بزرگی دارد: در این کشور می‏توان از تمام تجربه‏های مشابه و ارزشمند دیگران در هر نقطه‏ای از دنیا که باشند، استفاده کرد

 

. Donald Hannan/ نایب رئیس SAVE Int’l/ در گفتگو با مؤلف کتاب



وضعیت: موجود
450,000  ريال

مولف:

محمود کریمی


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

216


نوبت چاپ:

11


شابک:

8-611-317-964


تیراژ:

2000


سال چاپ:

1395

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*
 
 

نظرات کاربران

  • 1390/2/31
  • محدوده سنی:
  • سیداحمدرضا تهامی

کتابی جامع و مانع بنظر میرسد .ضمن اینکه در قسمت توضیح مختصر بسیار مناسب معرفی شده است.