0 ريال 0

الزامات مذاکره

الزامات مذاکره

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

کتاب الزامات مذاکره یکی از جامع ترین و اثرگذارترین کتب مذاکره در دنیا می باشد که توسط سه مولف برجسته به رشته تحریر درآمده است. با توجه به استقبال صورت گرفته، این کتاب توسط یکی از معروف ترین انتشارات دنیا (مک گروهیل) چندین بار تجدید چاپ گردیده است. آقای روی لویکی استاد برجسته مدیریت و منابع انسانی، آقای بروس باری استاد جامعه شناسی هر دو از آمریکا، و همچنین آقای دیوید ساندرز رئیس مدرسه تجارت از کانادا، این اثر ارزشمند را پدید آورده اند. این کتاب می تواند هم در محافل علمی و هم در مجامع غیر دانشگاهی نظیر سازمان ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بدون تردید، مذاکره به عنوان ابزاری نیرومند در کشورهای دنیا از اقبال روزافزونی برخوردار بوده و بسیاری از افراد در امور زندگی، در ارتباط و گفتگو با یکدیگر و در حال مذاکره برای رسیدن به منافع حداکثری هستند.

موضوع مذاکره در ایران غالبا به صورت سنتی برگزار می شود، اما با افزایش پیچیدگی های جنبه های مختلف زندگی در جوامع امروزی، نقش و اهمیت مذاکرات موثر و یادگیری مبانی مذاکره از جایگاه کلیدی برخوردار شده است.

ترجمه این اثر ارزشمند در ایران نیز می تواند مورد استفاده خوانندگانی با زمینه های فعالیتی مختلف قرار گیرد تا از طریق آشنایی با راهبرد و فنون مذاکره از مزایای بی شمار آن برخوردار گردند.



وضعیت: موجود
1,650,000  ريال

مولف:

روی جی. لویکی / دیوید ام. ساندرز / بروس باری


مترجم:

سعید یوسفی / مهرداد سرهادی


قطع:

خشتی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

444


شابک:

0-987-317-964-978


تیراژ:

1000


سال چاپ:

1397

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*