0 ريال 0

مربیگری به سبک بازی درونی_ ( تمرکز, یادگیری, نشاط و تحرک در محیط کار)

مربیگری به سبک بازی درونی_ ( تمرکز, یادگیری, نشاط و تحرک در محیط کار)

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

این کتاب برای یکبار خواندن نیست. کتاب حاوی تجارب نویسنده در به کارگیری ابتکارش در کسب و کار، پیشرفت کاری افراد، توسعه سازمانی و مربیگری است که حاصل آن نگرش و سبک جدیدی در کار کردن است. تیموتی گالوی یک نویسنده حرفه ای نیست اما کتاب های او اندکی پس از انتشار در لیست پرفروش ترین کتاب ها قرار گرفت. اگر سری به کتاب فروشی ها بزنیم یا اندکی در اینترنت جستجو کنیم، می توانیم هزاران کتاب در موضوعاتی مانند کار، یادگیری، تغییر، عملکرد، رضایت شغلی، یادگیری سازمانی، مربیگری و غیره بیابیم که بسیاری از آنها کتاب های پر فروشی  محسوب می شوند. در نگاه اول ممکن است کتاب های گالوی نیز مانند بعضی از کتاب های پرفروش که اندک زمانی پس از انتشار به تیراژ میلیونی دست یافتند به نظر برسد، اما نوشته های او تفاوت زیادی با بسیاری از آن کتاب ها دارد.

گالوی مربی تنیس بود. وقتی به تدریس تنیس می پرداخت، بعضی از رفتارهای شاگردانش او را به فکر فرو برد. کنجکاوی و دقت گالوی در رفتار شاگردانش باعث شد او یک سبک جدید در تدریس بازی تنیس خلق کند که اسمش را بازی درونی گذاشت و کتاب او در این زمینه تیراژی میلیونی پیدا کرد. و در پی آن موفقیت او در به کارگیری اصول بازی درونی در شرکت ای تی اندتی، سبب شد تا شرکت های کوچک و بزرگی چون آی بی ام، اپل، کوکاکولا و بقیه، از او دعوت کنند دربرنامه های تجاری و توسعه منابع انسانی و مدیریت تغییر، به آنان کمک کند.

چیزی  نگذشت که روش کاری گالوی به عنوان یک سبک نوین در مربیگری در مدیریت که زمینه ای جدید در دنیای کسب و کار است، مطرح شد.

امروزه تیموتی گالوی در کنار جان ویتمور، مارشال گلداسمیت و توماس لئونارد از پیشروان و بزرگان مربیگری در مدیریت محسسوب می شود.

 این کتاب هم برای کسانی که در محیط کسب و کار فعال هستند

 می تواند مفید باشد

وهم برای کسانی که به فعالیت های آموزشی اشتغال دارند.



وضعیت: موجود
2,200,000  ريال

مولف:

تیموتی گالوی


مترجم:

منوچهر سلطانی


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

272


نوبت چاپ:

5


شابک:

9789643179274


تیراژ:

500


سال چاپ:

1402

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*