0 ريال 0

روان شناسی نفوذ ـ هنر متقاعد نمودن دیگران

روان شناسی نفوذ ـ هنر متقاعد نمودن دیگران

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

 
مزیت اصلی  این کتاب، ذوق و هنر نویسنده در بیان شیوا و داستان گونه مفاهیم علمی و پیچیده ی روان شناسی اجتماعی است؛ و همین نوآوری بوده است که این کتاب را تبدیل به یکی از پرفروش ترین کتب حال حاضر در حوزه ی بازاریابی در غرب نموده است.
نویسنده با بررسی برخی از زیربناهای رفتاری بسیار مهم انسان ها، به خوبی نشان می دهد که تا چ حد رفتار بشر تحت تاثیر باورها و چارچوب های ذهنی مشترک جامعه ی پیرامونی او و رفتار سایرین قرار دارد. همچنین مطالب کتاب روشنگر این واقعیت است که رفتار فردی یک انسان را هرگز نمیتوان مستقل از کنش ها و چارچوب های مشترک حاکم بر جامعه ی پیرامونی وی تحلیل نمود. این نیرو اجتماعی، در بسیاری از مواقع آن چنان پرقدرت عمل می کند که می تواند جمعی را خود خواسته به سوی پایان دادن جمعی زندگی سوق دهد. بر این اساس، نویسنده کتاب تلاش کرده است تا خواننده را با قواعد تاثیرگذاری و نفوذ اجتماعی آشنا کرده و نکاتی کاربردی برای مدیریت آن، استفاده از مزایا، و جلوگیری از آثار مخرب آن پیشنهاد کند.
همچنین از آنجا که تامل در علوم و حوزه های مربوط به ((درک کنش های اجتماعی انسان)) یکی از مهمترین پیش نیازهای موفقیت در هر فعالیت اجتماعی است. بنابراین علاوه بر مدیران و متخصصین علوم اجتماعی، مطالعه این اثر ارزشمند را به صاحبان کسب و کار، مربیان و کارمندان و همه کسانی که در زندگی خود خواهان ارتباطی موثر با دیگران هستند، توصیه می کنیم.
 

 



وضعیت: موجود
2,200,000  ريال

مولف:

رابرت بی چالدینی


مترجم:

سرپرست گروه مترجمین:روح الله حمیدی مطلق


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

280


نوبت چاپ:

8


شابک:

9789643179168


تیراژ:

1000


سال چاپ:

1402

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*