0 ريال 0

دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان ( رموز، باید ها و نباید ها )

دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان ( رموز، باید ها و نباید ها )

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

در این کتاب که از سری کتاب های

 The Truth About Managing Effectively 2013  می باشد و متعلق به انتشارات معتبر Financial Times  است. چکیده ای از آخرین یافته های علمی و تجارب عملی سی ساله نویسنده، بر اساس تجربیات واقعی و مشکلات رخ داده در محل های کار گوناگون، ارائه شده است. با این هدف که موجب تقویت مهارت مدیران در هدایت کارکنان و ارتقای بهره وری در عملکرد ایشان گردد.

از مزایای این کتاب، سازماندهی متن در قالب بخش های کوتاه، تحت عنوان اسرار و حقایق عملکرد کارکنان است که خواندن آن را برای مدیران و صاحبنظرانی که فرصت چندانی برای مطالعه ندارند، جذاب و قابل استفاده می سازد.

این کتاب دارای هشت قسمت می باشد که در هر قسمت آن، حقایقی و نکاتی کاربردی، و راهنمایی هایی مطرح شده است که به کارگیری آنها میتواند موجب بهبودی بی تردیدی  در عملکرد کارکنان گردد. در بیشتر حقایق، نویسنده مثال های عینی و ملموسی را مطرح کرده که در سازمان ها رخ داده و حاصل تجربه خود وی بوده یا شنیده است. موضوع هر حقیقت که با مثال هایی عینی، ملموس و مجرب از سازمان های مختلف همراه است، به رهبر یا مدیر سازمان کمک میکند تا بهترین عملکرد و کارکرد را از کارکنان خود به دست آورده، آنها را بهتر مدیریت کند و تعارضات و کشمکش ها را در محل کار به کمترین حد برساند.



وضعیت: موجود
450,000  ريال

مولف:

مارتا آی . فینی


مترجم:

سپهر بابایی ـ دکتر حسن بودلایی ـ محمد قائم پناه


قطع:

رقعی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

256


نوبت چاپ:

1


شابک:

9789643179007


تیراژ:

1000


سال چاپ:

1394

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*