0 ريال 0

40 اصل شاه کلیدهای TRIZبرای نوآوری

40 اصل شاه کلیدهای TRIZبرای نوآوری

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

می‏توانید بنشینید و سال‏ها امیدوارانه صبر کنید تا جرقه‏ای در ذهن‏تان زده شود. یا اینکه با استفاده از این 40 اصل، مساله‏تان را طی 15 دقیقه حل کنید.« Genrich Altshuller مبدع TRIZ »این کتاب بر یکی از کشف‏های انقلابی آلتشولر تمرکز دارد. 40 اصل ابداعی فراگیر، که برای پیچیده‏ترین مساله‏های مهندسان، مخترعان و دیگر دست‏اندرکاران حل مساله، راه‏حل ارائه می‏کند. در این کتاب، مثال‏های قابل فهم و ساده بسیاری از این اصل‏ها آورده شده است. مطالعه این کتاب را به‏عنوان یک منبع مهم و ارزشمند به کسانی که می‏خواهند با رویکرد TRIZ آشنا شوند و آنها که از آن استفاده می‏کنند، شدیداً توصیه می‏کنم.« دکتر James Kowalick بنیان‏گذار مؤسسه تحول رهبری (RLI) و استاد Institute of TechnologyCalifornia TRIZ می‏تواند در مسیری نظام‏مند به انجام نوآوری‏ها کمک کند و سازمان‏ها و افراد را در رسیدن به بیشترین توانمندی‏ها و لیاقت‏هایشان راهنمایی نماید.« Daniel Burrusمؤسسه Burrus Research Associates, Inc.

پیوند



وضعیت: ناموجود
480,000  ريال

مولف:

لف شولیاک


مترجم:

محمود کریمی، سیده نونا میرخانی


قطع:

رحلی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

160


نوبت چاپ:

11


شابک:

9789643176617


تیراژ:

500


سال چاپ:

1399

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*
 
 

نظرات کاربران

  • 1393/2/23
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال
  • جیم

سلام.
اگه می‌تونستید بخش‌هایی از کتاب ها رو قرار بدید بسیار خوب میشد (مانند بخش معرفی کتاب که در بانک ملت وجود دارد)، و می‌شد از طریق سایت خرید کرد؛ در غیر اینصورت اگه بخوایم بریم به یک کتاب فروشی تا بخشی از یک کتاب رو بخونیم، ممکنه حتی از قید بدست آوردن کتاب بزنیم.
کتاب رو بر اساس عنوان نمیشه خرید.
متشکرم.

پاسخ:
با سلام خدمت دوست عزیز نشر رسادر ضمینه معرفی کتاب با گذاشتن فایل PDF فهرست داخل کتب و متن پشت جلد کتب در قسمت توضیحات کتاب به معرفی بهتر کتاب برای مشتری اقدام نموده است.